ملی پوش تکواندو گفت: المپیک ریو شیرین‌ترین خاطره سال گذشته بود، اما ناکامی تیم ملی در این رقابت باعث شد این شیرین به تلخی تبدیل شود.

مردانی: المپیک ریو شیرین‌ترین و تلخ‌ترین اتفاق سال ۹۵ بودسجاد مردانی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: امسال عید نیز همانند سال های گذشته در اردوی آمادگی تیم ملی حضور دارم البته با این تفاوت که چند روز نخست تعطیلات را در کنار خانواده ام هستم و می توان گفت چند روزی را در حال و هوای عید به سر می برم.

وی درباره بهترین خاطره خود از عید افزود: من همیشه سعی کردم در لحظه تحویل سال کنار خانواده ام باشم و این موضوع تمام عید های زندگی ام را به بهترین خاطره تبدیل می کند.

مردانی در مورد شیرین ترین و تلخ ترین اتفاق سال 95 عنوان کرد: حضور در المپیک ریو شیرین ترین خاطره سال گذشته بود اما ناکامی های تیم ملی در این رقابت باعث شد این شیرین به تلخی هم تبدیل شود و المپیک ریو شیرین ترین و تلخ ترین اتفاق سال 95 شد.

وی درباره هدفش در سال جدید گفت: هر فردی باید برای هر روز خود هدف و برنامه داشته باشد و من سعی می کنم هر روز با فکری متفاوت تر و با انگیزه بیشتر برای خودم برنامه ریزی کنم.بعد از رقابت های المپیک ریو روند متفاوتی را برای زندگیم انتخاب کردم و امیدوارم که هر روز یک قدم به هدف هایم نزدیک تر شوم.

مردانی درباره رشته های ورزشی مورد علاقه خود بیان کرد: تکواندو در بطن زندگی من قرار دارد اما در کنار این رشته به صورت تفریحی تنیس و بدنسازی را هم دنبال می کنم و از این رشته های ورزشی نیز لذت می برم اما علاقه ای به فوتبال ندارم.

وی درباره وضعیت تکواندو در سال جدید افزود: وضعیت تکواندو دست خود ملی پوشان، کادر فنی تیم های ملی و فدراسیون است که باید برای مسابقات پیشرو با یکدیگر همدل و متحد شویم تا روزهای درخشانی را برای تکواندو در سال جدید رقم بزنیم.

ملی پوش تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: برای تمام مردم عزیز کشورم در سال جدید آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و امیدوارم در سال 96 با تلاششان به تمام اهداف دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار