سنندج؛

کاهش دمای هوا و بارش برف و باران در استان

بر اساس گزارش هواشناسی کردستان از بعد از ظهر امروز جمعه و با ورود سامانه بارشی به استان، احتمال بارش برف و باران در کردستان وجود دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اداره کل هواشناسی استان کردستان اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از جمعه شب لغایت ۱۴ فروردین ماه بارش برف و باران این استان را در بر می گیرد و با توجه به بارش های رگباری احتمال آبگرفتگی معابر در بعضی از شهرستان های استان کردستان وجود دارد.
 
بارش باران در گردنه های استان به صورت برف خواهد بود و به دلیل وجود مه شدید و همچنین لغزنده بودن جاده ها، لازم است که رانندگان وسائل نقلیه با احتیاط حرکت کنند.
 
بر اساس این گزارش، بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در استان کردستان از صبح شنبه تا صبح یکشنبه خواهد بود و با گذشت زمان از شدت بارش ها کاسته می شود، ولی کماکان روز یکشنبه و دوشنیه نیز آسمان کردستان تحت تاثیر این امواج بارشی قرار دارد.
 
طی روزهای یکشنبه و دوشنبه و با عبور این سامانه از نیمه جنوبی استان، نیمه شمالی تحت تاثیر بارش برف و باران قرار خواهد گرفت و پیش بینی می شود که در شهرستان های بانه، بیجار، مریوان، سقز و دیواندره شاهد بارش های خوبی باشیم.
 
بر اساس گزارش هواشناسی استان کردستان، با عبور این سامانه بارشی از استان از صبح روز یکشنبه دمای هوا کاهش می یابد و پیش بینی می شود که تا روز چهارشنبه شاهد کاهش چشمگیر دمای هوا و همچنین شرایط یخبندان در شب و اول صبح در سراسر این استان باشیم.
 
 انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.