2 هزار و 700 اقدام پژوهش در سال 95 در حوزه فرهنگیان مازندران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قنبری معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اقدام پژوهی یعنی موضوع و مسئله معین که یک معلم در کلاس با آن مواجه بوده و در مورد آن تحقیق و پژوهش می کند گفت: 1700 معلم در سامانه پژوهشی ثبت نام کرده و دارای پژوهش های فرهنگی در زمینه های مختلف هستند .

وی افزود: 15 انجمن علمی پژوهشی که دارای فعالیت های آموزشی تربیتی، کارگاهی و تالیف یا ارزش یابی کتب درسی مشغول هستند .

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه کمتر از 12 درصد همکاران فرهنگی دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم هستند گفت: : بیش از 8 هزار معلم در مازندران دارای مدرک فوق لیسانس و 500 همکار دارای مدرک تحصیلی دکترا و یا دانشجوی دکترا هستند که نشان از سطح بالای دانش معلمان در استان دارد.

قنبری افزود : تمامی مناطق و شهرهای استان مازندران پژوهش سرای فعال دانش آموزی داشته و برای همکاران فرهنگی شورای تحقیقات و کمیته تخصصی که معلمان اولویت های پژوهشی را در راستای نظام تعلیم و تربیت، آسیب های اجتماعی و یادگیری انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه 3 چیز در تمامی کشورها در مورد زندگی و فعالیت های اجتماعی مشترک و یکسان است، گفت: آموزش، نظم پذیری و احترام به قوانین و مقررات 3 الگویی است که جزو مهم ترین مقوله ها در تمامی کشورها بوده و با تلاش و برنامه ریزی جامعه موفق و به سطح بالایی خواهد رسید.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.