کرمان؛

بررسی سوابق داوطلبان شوراهای اسلامی در استان کرمان

سوابق داوطلبان شوراهای اسلامی استان کرمان در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید ذکااسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت : از 7/1/96 تا 16/1/96 به مدت 10 روز اعلام نتایج بررسی های انجام شده در خصوصی سوابق داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان توسط مراجع قانونی به هیئت های اجرایی در حال انجام است.

وی بیان داشت: همچنین از 17/1/96 تا 23/1/96 به مدت 7 روز رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی شهرستان و بخش انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تسلیت شهادت پیشوای دهم شیعیان جهان امام هادی (ع) به عموم هم استانی های عزیز و گرامیداشت 12 فروردین ماه یوم الله جمهوری اسلامی تصریح کرد: 12 فروردین روزی است که ملت ایران، مردم سالاری دینی خود را با آراء بیش از 98 درصدی به رخ جهانیان کشید.

ذکااسدی اضافه کرد: انتخابات یکی از دو رکن اصلی مردم سالاری دینی است که به حول و قوه الهی و شرکت مسئولانه همه آحاد مردم در دوران حیات جمهوری اسلامی هر ساله به اجرا درآمده و باعث فخر ملت ایران در جهان است.

وی افزود: مردم سالاری دینی بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی متکی بر انتخابات است لذا هر ایرانی بایستی برای پاسداشت یوم الله 12 فروردین و حرمت خون شهدای انقلاب اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کند تا انتخاباتی با شکوه رقم خورد زیرا تداوم حرکت انقلاب اسلامی متضمن حضور مردم در همه صحنه ها به ویژه در پای صندوق های رای است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار