در پایان هفته 29 رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مهرداد آوخ و اکبر صغیری از تیم گل گهر سیرجان، در جمع 10 گله های جدول گلزنان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول در حالی پیگیری شد که مهرداد آوخ مهاجم گلزن گل گهر با به ثمر رساندن گل حساس و سه امتیازی، گل های خود را به عدد 10 رساند، مجتبی محبوب مجاز از تیم مس کرمان نیز موفق شد در این هفته برای تیم خود گل سه امتیازی به ثمر برساند.

در مجموع، در پایان هفته 29 رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مهرداد آوخ و اکبر صغیری از تیم گل گهر سیرجان،  10 گله شدند.

مهدی دغاغله از تیم مس کرمان هم در جمع 8 گله ها قرار گرفت و آرمان رمضانی از مس رفسنجان نیز 7 گله شد.

حمید گلزاری از گل گهر سیرجان، امیر خدامرادی از مس رفسنجان واحمد زنده روح از مس کرمان6 گله، مجتبی محبوب مجاز از مس کرمان 5 گله، جواد رمضانی و امیرحسین موسی زاده از مس رفسنجان 4 گله شدند.

احسان پور شیخعلی، مهدی تيكدری، کیانوش میرزایی و علی ابراهیمی از مس کرمان و حسین امامیان و علی مرزبان از گل گهر سیرجان نیز 3 گله شدند.

سجاد عسگری و حمید نعمتی از مس رفسنجان و هادی دهقانی و شاهین مجیدی از گل گهر سیرجان 2 گله شدند.

و مهدی جعفر پور، ابوالفضل شهسواری، عیسی پرتو، پیمان نامور، هادی رکابی، میلاد پور صف شکن و حمزه مظفری از گل گهر سیرجان، علیرضا قاسمی، حامد محمودی، محسن دلیر، وحید اسماعیل بیگی، رضا ستاری و حسین تهامی از مس کرمان و امیر تیزرو، احسان پیرهادی، عباس کاظمیان، علیرضامعمولی و میثم حق شناس از مس رفسنجان هم در جمع یک گله ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار