در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، مس رفسنجان امروز در خانه مقابل بادران تهران صف آرایی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این دیدار ساعت 16:45 دقیقه عصر امروز به قضاوت هادی مسلمی در استادیوم شهدای رفسنجان انجام می شود.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته سی و یکم مسابقات، در یک بازی خارج از خانه در حالی که با یک گل از حریف خود تیم ملوان بندر انزلی پیش بود در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا نتایج ضعیف این تیم کرمانی همچنان ادامه داشته باشد اما تیم بادران تهران در خانه موفق شد با یک گل از سد تیم خیبر خرم آباد عبور کند.

نارنجی پوشان رفسنجانی از مجموع 31 دیداری که تا بدین جای کار برگزار کرده اند 10 پیروزی، 9 تساوی و 12 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، بادرانی ها نیز 12 پیروزی، 13 تساوی و 6 شکست را بدست آورده اند.

رفسنجانی ها که فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته اند در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی مسابقات جای دارند، تیم بادران هم که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است با ۴۹ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار