بازرسین امور اجتماعی استانداری و معاونت درمان دانشگاه در ایام نورورز از بیمارستان مهاباد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛کارشناسان امور اجتماعی استانداری از بخش‌های اورژانس و بستری بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بازدید کرده و از نزدیک در جریان نحوۀ خدمات‌رسانی همکاران حوزه درمان قرار گرفتند.

مصطفی زاده کارشناس دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بازدید از بخش اورژانس و بخشهای بستری بیمارستان، گفت: همکاران بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد خدمات درمانی درخور و شایسته‌ای به گردشگران و مسافران نوروزی و همشهریان ارائه می‌کنند.

مصطفی زاده با اشاره به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، افزود: بازرسی از مراکز خدماتی و اقامتی یکی از مسئولیت‌های این ستاد است که این کار از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته با تشکیل تیم‌های بازرسی آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی خاطرنشان ساخت: در این بازدید ضمن گفت و گو با بیماران، بررسی امکانات و تجهیزات، نحوه ارائه خدمات به بیماران توسط کادر درمانی مورد ارزیابی قرار گرفت که بحمداله نتیجه مطلوب می‌باشد.

شایان ذکر است که بازرسین امور اجتماعی استانداری در تعطیلات نوروزی سال قبل نیز از بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بازدید کردند که نتایج آن رضایت بخش بود.

همچنین در ایام نوروز بازرسین معاونت درمان دانشگاه نیز از نحوه ارائه خدمات درمانی همکاران بیمارستان بازدید کردند.

دکتر رضایی مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه متبوع گفت:این بازدید به منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات درمانی در ایام نوروزی توسط همکاران پزشک متخصص، اجرای مقیمی و ماندگار پزشکان متخصص و نحوه اجرای صحیح فرآیند‌های درمانی توسط پرستاران در سطح بیمارستان‌های استان می‌باشد.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به شکل مطلوبی در حال خدمت رسانی به مردم است همکاران درمانی اعم از پزشکان متخصص و عمومی، پرستاران و سایر نیروهای پاراکلینیکی و اداری و خدمات پشتیبانی در ایام تعطیلات عید نوروز که هموطنان در حال مسافرت و تفریح می‌باشند مانند سایر ایام دیگر برای ارتقا سلامت شهروندان مهاباد و شهرهای همجوار و مسافرین عزیز در حال تلاش می‌باشند که نتیجه آن رضایت مندی مردم از خدمت همکاران می‌باشند.

دکتر رضایی گفت: این بیمارستان از لحاظ ارائه خدمات درمانی جزو بیمارستان‌های شاخص استان محسوب می‌شود و ارائه خدمات بر اساس استاندارد‌های جاری در این مرکز مناسب بوده و نحوه انجام مشاوره‌ها توسط پزشکان متخصص و خدماتی که در بخش‌های ویژه و برای بیماران سرپایی اورژانس انجام می‌گرفت در یک نگاه کلی رضایت بخش بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.