38 هزار و 933 خانوار از 26 اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی سال جاری در مجموع در ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش این استان اسکان داده شده اند.

رشد اسکان های نوروزی در مدارس استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی آموزش وپرورش کرمان، محمدمحسن بیگی گفت: آمار نفرات پذیرش شده در نوروز 96 نسبت به سال قبل از آن بیش از 20 درصد رشد داشته است.
 
محسن بیگی با اشاره به اسکان 30 هزار و 468 خانوار در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در نوروز سال 1395 افزود: آمار خانوارهای اسکان یافته در ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش این استان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته حدود 29درصد رشد داشته است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: 344 مسافر در قالب 75 خانوار و 792 نفر روز در سیزدهمین روز از بهار سال جاری نیز از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش این استان استفاده کرده اند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: بیشتر میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان طی سال جاری به ترتیب از استان های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان شمالی، فارس و همدان بودند.
 
وی تصریح کرد: شهرستان های کرمان، سیرجان، راور، شهربابک، انار، بم و جیرفت به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را در استان کرمان به خود اختصاص دادند.
 
وی با اشاره به راه اندازی 33 پایگاه اسکان در شهرستان ها و مناطق استان کرمان افزود: 431 مدرسه در قالب پنج هزار و 160 کلاس درس و خوابگاه، اردوگاه های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه های معلم، سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس این اداره کل در سراسر استان پس از تجهیز و آماده سازی در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به یکهزار و 600 مسافر فرهنگی در کلینیک پزشکی فرهنگیان شهر کرمان گفت: پنج هزار و 856 نفر از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی از خدمات درمانی این مرکز استفاده کردند.
 
محسن بیگی از ارائه خدمات آزمایشگاهی رایگان به 60 نفر از مسافران فرهنگی استان کرمان در ایام نوروز خبر داد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار