مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان از اسکان 6 هزار و 236 خانوار با جمعیت 22 هزارو 445 نفر در تعطیلات نوروز امسال در مدارس این ناحیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید قوام رضا میرحسینی با اعلام پایان کار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: از 26 اسفند 95 تا سیزدهم فروردین امسال 6 هزار و 236 خانوار با جمعیت 22 هزار و 445 نفر در مدارس این ناحیه اسکان یافته اند.

وي افزود: 15 هزار و 915 نفر در قالب 4 هزار و 421 خانوار از این تعداد میهمان نوروزی را فرهنگیان و خانواده آنان تشکیل داده اند و هزار و 815 خانوار با جمعیت 6 هزار و 530 نفر از کارکنان دولت و سایر اقشار بود ه اند.

میرحسینی خاطر نشان کرد: در مجموع ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان ناحیه دو با بهره‌ مندی از تمام ظرفیت ‌های خود در 60 مدرسه، زمینه‌ی اسکان 22 هزار و 445 را در این ناحیه فراهم آورده است.

وی افزود: بنا به اعلام سامانه آماری وزارت آموزش و پرورش از نظر تعداد خانوار اسکان یافته، آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بعد از شهرستان سیرجان در جایگاه دوم استان قرار دارد.

گفتني است؛ ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو، 648 کلاس درس در دو گروه الف و ب را در 60 مدرسه به اسکان میهمانان نوروزی اختصاص داده و 157 نفر از همکاران فرهنگی این ناحیه اعم از عوامل ستادی، اجرايی، مدیران و سرایداران مدارس در تعطیلات نوروزی کار خدمت رسانی به میهمانان نوروزی را بر عهده داشته اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلالی
۱۰:۵۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
منظورش چادر زدن داخل مدارس کثیف است.بخدا ابرویمان پیش زن و فرزندانمان رفت.
راستی نیروهای نظامی در سفر با خانواده داخل پادگان چادر میزنند و یا کارمندان دادگستری و زندانها داخل زندان چادر میزنند.چرا باید معلمان داخل مدرسه چادر بزنند؟
آخرین اخبار