مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از 25 اسفند 95 تا 13 فروردین 96، 111 هزار و 655 نفر مسافر نوروزی با 11 هزار و 943 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در استان اردبیل جابجا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه در این مدت 612 نفر از هموطنانمان از طریق پایانه مرزی بیله سوار به کشور جمهوری آذربایجان رفت و آمد کرده اند افزود: هزار و 660 نفر از اتباع آذری نیز در طول تعطیلات نوروزی به کشور عزیزمان وارد و خارج شده اند.

وی گفت: در مدت یاد شده 948 هزارو 443 تردد در استان اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از باز بودن کلیه راههای اصلی، فرعی و روستایی خبر داد و افزود: به دلیل بارش برف از 2 روز گذشته راهداران در جاده‌ها نسبت به برف ‌روبی و نمک‌پاشی اقدام کرده‌اند و در وضعیت فعلی نیز نیروهای راهدار در جاده‌ها حضور دارند.

علی رحمتی به رفع مشکل ترافیک در محور سرعین اشاره کرد و گفت: به غیر از شهرهای پارس‌آباد، بیله سوار و کجل در سایر محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف بودیم.

وی تصریح کرد: در جاده‌های منتهی به مشگین شهر، خلخال و سرعین شدت بارش‌ها بیشتر بود و در دو گردنه اسالم و صائین نیز بارش‌ها شدت بیشتری داشته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.