فرماندار بیله‌ سوار گفت: در تعطیلات نوروز و از روز 27 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین‌ امسال میزان تردد از پایانه مرزی بیله‌سوار 42 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم افزود: در این مدت آمار تردد در پایانه مرزی بیله سوار مغان چهار هزار و 604 مورد بوده است.

وی با اشاره به ترددهای وروودی از پایانه بین ‌المللی بیله ‌سوار در تعطیلات نوروزی بیان کرد: در این مدت 19 هزار و 34 نفر ورودی ایرانی با 151 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 12 هزار و 557 نفر ورودی خارجی با 16 درصد کاهش بوده است.

فرماندار بیله‌ سوار تصریح کرد: ترددهای خروجی نیز از این پایانه مرزی 19 هزار و 816 خروجی ایرانی و 13 هزار و 197 نفر خروجی خارجی بود که میزان خروجی ایرانی 134 درصد افزایش و خروجی خارجی نیز 12 درصد کاهش داشته داست.

حلیم از افزایش 25 درصدی اقامت در این شهرستان خبر داد و افزود: با خدمات ‌رسانی های مناسب که از سوی ستاد خدمات سفر در نوروز سال 96 ارائه شد امسال شاهد افزایش اقامت در این شهرستان بودیم و سه هزار و 700 نفر در این مراکز اقامت کرده اند.

وی گفت: در این مدت بیش از 75 هزار نفر از مراکز تفریحی ، تاریخی و سیاحتی این شهرستان بازدید کرده اند و 66مورد بازدید نظارتی توسط ستاد خدمات سفر شهرستان بیله سوار انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.