کاروان زائران پیاده "ام الحسن" فاطمه الزهرا(س)، شامل 28 زائر عراقی و دو ایرانی که از کربلای معلی راهی مشهدالرضا(ع) است، در مسیر حرکت خود پس از ورود به بردسکن با استقبال مردم این شهرستان مواجه شد.

ورود کاروان زائران پیاده عراقی به بردسکنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،شیخ علی مقیم مسئول این کاروان زائران عراقی گفت: در این کاروان افراد 17تا 72 ساله به عنوان زائر آقا امام رضا(ع) حضور دارند و همه سختی های مسیر را به عشق امام رضا (ع) تحمل می کنند.
وی افزود: این کاروان به طور میانگین روزانه 55 تا 70 کیلومتر راه می پیماید و قرار است همزمان با زادروز فرخنده امام علی(ع) به پابوسی حضرت امام رضا(ع) مشرف شود.
مسئول این کاروان زائران عراقی گفت: این کاروان عراقی برای هشتمین سال متوالی مسیر دو هزار و 500 کیلومتری حرم حضرت امام حسین(ع) تا مشهد امام رضا(ع) را به صورت پیاده طی می کند.
این کاروان، 19 اسفند پارسال حرکت خود را آغاز کرده و در مدت 25 روز با طی دو هزار و 200 کیلومتر راه با عبور از پنج استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان جنوبی و بخشی از شهرهای خراسان رضوی به بردسکن رسیده است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.