مرحله نخست بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستا در مازندران امروز پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یونسی رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: پایان مرحله نخست بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستا در مازندران مرحله جدید بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستا در استان از فردا آغاز می شود.

وی افزود: هیئت های اجرایی از فردا به به مدت یک هفته، بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستا در این استان را آغاز، و بعد از پایان مهلت، صورتجلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را به هیئت های نظارت اعلام می کنند.

یونسی گفت: هیئت های نظارت بخش و شهر در باره صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیئت های اجرایی مورد بررسی قرار گرفتند، صلاحیت ها را دوباره بررسی کرده و اول اردیبهشت رای قطعی را به هیئت های اجرایی اعلام می کنند.

رییس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه بعد از اعلام رای هئیت های نظارت در تاریخ دوم اردیبهشت، به وسیله فرمانداری ها و یا بخشداری ها، مراتب تائید و یا رد صلاحیت به داوطلبان اعلام می شود، افزود: داوطلبانی که رد صلاحیت شده اند، از سوم تا ششم اردیبهشت فرصت دارند تا شکایات خود را به هیات های نظارت ارائه دهند.

یونسی گفت: هیات های نظارت از هفتم تا شانزدهم اردیبهشت به مدت 10 روز به بررسی شکایات داوطلبان پرداخته و 17 اردیبهشت رای نهایی، به فرمانداری ها و بخشداری ها اعلام می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.