تیم ملی فوتبال بانوان ایران با بازیکنان مازندرانی خود سنگاپور را شش تایی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان امروز در دومین دیدار خود از سری رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران با قضاوت ری یانگ اوکی مقابل سنگاپور به میدان رفت و در نهایت ملی پوشان ایران توانستند این تیم را با نتیجه پرگل ۶ بر صفر شکست دهند.

گلهای ایران را زهرا قنبری در دقیقه ۱۴، فاطمه قاسمی در دقیقه ۸۴، فروغ موری (۲ گل) در دقایق ۸۷ و ۸۸ و سارا قمی (۲گل) در دقایق ۱۵ و ۵۳ به ثمر رساندند.

تیم ملی ایران با ترکیب الهام عنافچه، کویستان خسروی، زهرا قنبری، سارا ظهرابی، شبنم بهشت (صفورا جعفری دقیقه ۷۸)، سارا قمی، فروغ موری، کوثر کمالی، زهرا حاتم نژاد (فاطمه قاسمی دقیقه ۶۵)، فاطمه گرایلی (الهام فرهمند دقیقه ۴۶) و مریم یکتایی مقابل سنگاپور به میدان رفت.

فاطمه گراییلی و کوثر کمالی شقایق روزبهان، مازندرانی های حاضر در این تیم هستند که در دیدار امروز فاطمه گرائیلی و کوثر کمالی در ترکیب ثابت قرار داشتند اما به شقایق روزبهان در این دیدار بازی نرسید.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این دوره از رقابت ها با تیم های میانمار، سنگاپور، سوریه و ویتنام همگروه است که برای صعود باید به عنوان تیم اول گروه شناخته شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار