سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنان پس از بازگشت از اهواز تمرينات خوبی را پشت سر گذاشته اند و مصمم هستيم در مقابل تيم فوتبال نفت آبادان يک بازی خوب به نمايش بگذاريم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، مجتبی حسینی پیش از دیدار تیمش مقابل حریف آبادانی اظهار داشت: تیم صنعت نفت آبادان در هفته گذشته پرسپولیس را شكست داده است و این موضوع نشان می‌دهد این تیم از كادر فنی و بازیكنان خوبی برخوردار است. نفت آبادان تیمی بسیار قابل احترام است و همه بازیكنان ذوب‌آهن درک می‌كنند كه مقابل این تیم كاری سخت پیش رو دارند.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: ما نیز پس از شرایط سختی كه در ماه‌های پایانی سال گذشته تجربه كردیم موفق شدیم بنیادكار را در تاشكند مغلوب خود كنیم و در هفته گذشته نیز مقابل تیم بسیار خوب استقلال خوزستان كه در آسیا نیز عملكرد چشمگیری داشت شانس برد داشتیم كه متاسفانه به آن دست نیافتیم با این وجود در این مسابقه نیز نهایت تلاش خود را به كار می‌گیریم تا بتوانیم با حضور هواداران و حمایت آنها به روند خوب قبلی خود بازگردیم.

حسینی همچنین اظهار داشت: چیزی كه این روزها نگرانی ما را تشدید می كند موج سرماخوردگی است كه باعث شده است تعداد زیادی از بازیكنان اصلی تیم حداقل یک جلسه تمرینی را از دست بدهند و نتوانند با آمادگی كامل در مسابقات حاضر شوند. امیدواریم هر چه سریعتر شرایط بچه ها به لحاظ سلامتی بهبود یابد و سرماخوردگی كه این روزها اپیدمی شده است از تیم ما رخت بربندد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت آبادان پنجشنبه و از ساعت 17 و 45 دقیقه در استادیوم فولادشهر آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.