مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پنج هزار و ۳۶۶ کیلومتر- باند برف‌روبی طی تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی در جلسه تشریح اقدامات راهداری برای سال جاری تصریح کرد: در طول تعطیلات نوروزی به دلیل بارش برف عملیات برف‌روبی متوقف نشد و ۱۵۰ دستگاه برف‌روبی با ۲۷۳ نفر به کار گرفته شدند.

وی افزود: در این مدت ۷۴۴ تن مخلوط شن و نمک برای نمک‌پاشی محورها استفاده شد و در عین حال پنج هزار و ۳۶۶ کیلومتر- باند نیز برف‌روبی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به امدادرسانی به ۷۱۲ خودرو در این مدت اشاره کرد و گفت: در عین حال برف‌روبی راه ۱۴ روستا نیز انجام شد.

رحمتی از جمله برنامه‌های سال جاری را نوسازی ماشین‌آلات راهداری و ناوگان راهداری عنوان و تاکید کرد: به همین منظور پنج دستگاه تویوتا خریداری شده و در حال شماره‌گذاری است.

وی تاکید کرد: علاوه بر این سه پاسگاه راهداری در سرچم، نمین و گرمی طی سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آموزش موتورسواران و عابران پیاده را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار سال جاری عنوان کرد و گفت: در عین حال آموزش وانت‌بارها و نحوه عبور و مرور ادوات کشاورزی در دستور کار است.

رحمتی با اشاره به ادغام اداره حمل‌ونقل با راهداری تصریح کرد: از امسال عملیات روکش آسفالت جاده‌ها توسط این دستگاه اجرایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.