افراد کلاهبردار اطلاعات افراد را در اینستاگرام به سرقت می‌برند .

کلاهبرداری در اینستاگرام
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس ایلام اعلام کرد: با کاهش میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی تحت وب گرایش به سمت استفاده از شبکه‌های اجتماعی تحت موبایل در حال گسترش است .  
 
علی جمالی ادامه داد: یکی از شبکه‌های که به‌ خصوص در ایران به دلیل کارکرد متفاوت خود آمار بالایی ازنظر تعداد کاربران را به خود اختصاص داده است شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
 
رئیس پلیس فتا ایلام در ادامه بابیان اینکه بعضی از کاربران به دنبال رقابت ازنظر تعداد دنبال کنندگان خود هستند یاداورشد: یکی از این راه‌هایی که برای جذب تعداد دنبال کنندگان به کار می‌گیرند استفاده از نرم‌افزارهایی است که این کار را انجام می‌دهند .
 
وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از این نرم‌افزارها شناسایی‌شده‌اند که اطلاعات کاربران اینستاگرام را به سرقت برده و به یک سرور دیگر ارسال می‌کنند .
 
رئیس پلیس فتا ایلام افزود: کاربران می‌توانند برای پاک کردن چنین نرم‌افزارهایی به ‌سرعت آن‌ها را لغو نصب ‌کرده و رمز حساب کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهند .  
 
جمالی گفت: کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه و از آموزش‌های آن استفاده نمایند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.