اصفهان؛

دومین منطقه کارگاهی و تجاری جدید تیران احداث می شود

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: دومین منطقه کارگاهی و تجاری جدید تیران در فضای 74 هکتاری احداث می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی فولادی،  اظهار داشت: دومین منطقه کارگاهی و تجاری تیران در محور تیران به سامان در فضایی به مساحت 74 هکتار احداث می شود.

وی افزود: مزایده واگذاری این زمین ها از طریق رسانه ها اعلام و با قیمت کارشناسی به فروش می رسد که درآمد ناشی از آن در حوزه راهداری و احداث راه و جاده شهرستان تیران و کرون هزینه می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با اشاره به موقعیت شهرستان بیان داشت: نزدیکی به استان و قرار گرفتن در شعاع 50 کیلومتری مرکز استان فرصتی برای سرمایه گذاری است که به عنوان یکی از مکان های مهم برای فعالیت های اقتصادی شود.

وی یادآور شد: با فروش زمین های این منطقه کارگاهی دغدغه حادثه خیزی جاده تیران به سامان از میدان ولایت تا سه راهه رضوانشهر رفع می شود و تعریض این جاده انجام می شد.

فولای عنوان کرد: همکاری کشاورزان در تعریض جاده تیران به سامان ضروری است و با همراهی و خرید این زمین ها شاهد آزادسازی و اجرای پروژه هستیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار