سمنان؛

اعزام متخصص فنی از استان سمنان به نجف اشرف

تعداد 30 نیروی متخصص فنی از استان سمنان در 19 فروردین جهت مشارکت در امر بازسازی به نجف اشرف اعزام شدند .

اعزام متخصص فنی از استان سمنان به نجف اشرفرمضانعلی حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان درخصوص اعزام نیروهای متخصص استان جهت بازسازی عتبات عالیات گفت : با اعلام نیاز ستادهای بازسازی در نجف، کربلا،کاظمین و سامرا درجهت تامین نیرو، از ایران نیروهای متخصص شناسایی و اعزام می شوند.

رمضانعلی حلوایی  با بیان اینکه تاکنون بیش از 930 نیروی فنی متخصص در شاخه های مختلف از این استان برای مشارکت در طرح های بازسازی به عتبات عالیات اعزام شده اند، افزود : اعزام 200 نفر از این نیروها  در سال 95  صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از اعزام کاروان 30 نفره نیروهای متبرع و متخصص به عتبات خبر داد.

حلوایی  با اشاره به اینکه اعزام متخصصان به عتبات و عالیات روز شنبه 19فروردین ماه ساعت 10:30 از مقابل امامزاده یحیی(ع) سمنان انجام می شود، تصریح کرد : این کاروان متشکل از نیروی ماهر و تخصصی گچ کار، سنگ کار، بنا، جوشکار و کاشی کار است که از ماهرترین افراد در ساخت و ساز از مناطق مختلف استان سمنان هستند.

وی  خاطرنشان کرد: علاقه مندان در صورت تمایل می توانند به ستاد و دفاتر بازسازی عتبات عالیات در شهرستان هامراجعه و آمادگی خود را برای اعزام و مشارکت در اجرای این طرح های عمرانی در عتبات عالیات اعلام کنند.

لازم به ذکر است که شهروندان سمنانی می توانند در جهت مشارکت در طرح های بازسازی عتبات عالیات، کمک های نقدی خود را به حساب 6555555 نزد بانک انصار و یا به شماره کارت صادارات  6037691597319201 واریز کنند.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.