سمنان؛

آغاز ثبت‌نام کاروان‌های نوروزی عتبات دراستان

آغاز ثبت نام از روز 12 بهمن‌ماه و در سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل به میهن اسلامی‌ شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت: ثبت‌نام از زوار هم‌استانی برای کاروان‌های این اداره کل در ایام تعطیلات اغازین سال از امروز 12 بهمن‌ماه و در سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل به میهن اسلامی‌مان شروع می‌شود.

سیدعلی میرقاسم پور با اشاره به استقبال هرساله همو‌طنان و هم‌استانی‌ها از سفرهای زیارتی در تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: معمولا هر ساله در این ایام شما افراد متقاضی بیش از ظرفیت‌های سازمان حج و زیارت است و لذا هر ساله بین متقاضیان این سفر روحانی قرعه‌کشی می‌شود.

وی افزود: این قرعه‌کشی تنها در بین کسانی انجام می‌شود که مرحله پیش ثبت‌نام را انجام و فرم مربوطه را در سایت رسمی سازمان پر کرده باشند.

میرقاسم پور با اشاره به اینکه امکان انجام عملیات پیش ثبت‌نام از صبح فردا 12 بهمن ماه شروع می‌شود اظهارداشت: زوار کربلای معلی و نجف اشرف تا 18 بهمن فرصت دارند از هر نقطه از کشور با ورود به سامانه سازمان به نشانی www.atabat.haj.ir پیش ثبت‌نام  خود را انجام دهند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان از انجام قرعه‌کشی در 19 بهمن‌ماه جاری خبر داد و افزود: نتایج این قرعه‌کشی در روز 21 بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

میرقاسم پور  تصریح کرد: انجام پیش ثبت‌نام و قرعه‌کشی تنها مشمول کاروان‌های زیارتی می‌شود که به مقصد شهرهای مقدسه عراق در بازه زمانی 25 اسفندماه تا 31 اردیبهشت‌ماه 96 انجام خواهد شد و بدیهی است کاروان‌های بعد و قبل از این تاریخ به همان شیوه همیشگی و بدون قرعه‌کشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.