ساخت خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفری در سال ۹۶ دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،صالح مقدم مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: در سال جدید به دنبال ساخت خوابگاه مجردی ۵۰۰ تختخوابی برای دانشجویان کنونی بهارستان چهار هستیم؛ که به محض آماده شدن جهت بهره برداری، خوابگاه بهارستان چهار که شرایط خوابگاهی متاهلان را دارد تخلیه و دانشجویان متاهل در این خوابگاه مستقر خواهند شد.
وی افزود: امیدوارم در سال جدید با الهام از شعار سال بتوانیم در حوزه کاری خود ارتقای خدمات رفاهی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بعد تغذیه، سرویس‌های اسکان، خوابگاهی و خدمات رفاهی را به دنبال داشته باشیم.
وی به تقویت و ارتقای توانمندی‌های عمومی دانشگاه اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد اگر بتوانیم دانشجویان فعال تری را در دانشگاه تربیت کنیم، قطعا این افراد در تحقق شعار سال در حوزه تولید و اشتغال موفق‌تر خواهند بود.
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در سال ۹۶ توسعه خدمات رفاهی دانشجویی از جمله افزایش تعداد خوابگاه‌های دانشجویی را در برنامه داریم؛ به شکلی که در تلاش هستیم تا با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت، خوابگاه مشارکتی ۵۰۰ تخت خوابی منعقد شده میان دانشگاه و وزارت بهداشت را عملیاتی و به ایجاد یک خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل دانشگاه دست پیدا کنیم.
صالح مقدم گفت: بخشی از بودجه این پروژه را دانشگاه و بخشی را وزارت بهداشت بر عهده گرفته است و اکنون پروژه ساخت خوابگاه مجردی از مراحل انعقاد قرارداد با دانشگاه، تهیه نقشه و انتخاب زمین عبور کرده است و در تلاش جهت انتخاب پیمانکار هستیم.
وی افزود: با ساخت خوابگاه مجردی جدید دانشجویان خوابگاه فعلی بهارستان چهار، تخلیه و به این خوابگاه منتقل می‌شوند و بهارستان چهار جهت پذیرش دانشجویان متاهل آماده می‌شود.
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در بخش خدمات تغذیه‌ای نیز به توسعه کیفی این حوزه خواهیم پرداخت. زیرا به لحاظ خدمات کمی تغذیه‌ای و تنوع در منوی غذایی استقبال خوب دانشجویان و شایستگی لازم را حفظ کرده ایم.
انتهای پیام// ز.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.