رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه هنری استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی 15 برنامه فرهنگی در استان برگزار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رئیس حوزه هنری استان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته هنر انقلاب اسلامی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی گزارشی از برنامه های پیش بینی شده در این هفته ارائه کرد. 

 شریف اسلامی بر همکاری و هماهنگی با استانداری در اجرای برنامه های هفته انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: هر ساله از 19 فروردین تا 25 فروردین ویژه برنامه هایی به همین مناسبت برگزار می شود که امسال نیز حوزه هنری استان قصد دارد این برنامه ها را با شور و کیفیت بیشتری برگزار کند.

وی همکاری و مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی در برگزاری این هفته را یادآور شد و ادامه داد:غبار روبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و هنرمند،نشست خبری،نمایشگاه عکس قرآن و نمایشگاه عکس اعتکاف،شب شعر ولایت،تجلیل از هنرمندان برتر در سال گذشته، رونمایی از آثار تولیدی این مرکز، خاطره گویی دفاع مقدس، اکران فیلم های رویش و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار به همراه برنامه های متنوع دیگر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این مناسبت مهم هستند.

در این نشست فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در سخنانی هنر انقلاب را یک هنر خاص دانست که ریشه در باور فرهنگی مردم دارد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته هنر انقلاب و سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی قرار داریم باید این هنر و ادبیات پایداری و انقلاب برجسته شود و تلاش کنیم جامعه هدف بیشتری از برنامه های این هفته بهره ببرند.

وی با اشاره به سختی های کار در حوزه فرهنگ افزود: ما دراین حوزه با تنوع و مشکلات زیادی مواجه هستیم و هر اندازه هم کار شود به کار و تلاش بیشتری نیاز است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اعلام آمادگی برای همکاری و همراهی در برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی از سایر دستگاه های فرهنگی استان نیز خواست حوزه هنری را در برگزاری خوب و با کیفیت این برنامه ها یاری کنند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.