مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه بزرگ را ه ها و راه های اصلی دراولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در سال جدید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: سال ۹۵ توانستیم مطالعات اولیه امکان‌سنجی ساخت و اتصال آزادراه یاسوج به آزادراه اصفهان-شیراز و راه اصلی لنده- بهمئی به تشان را انجام دهیم و بخشی از باند دوم بزرگراه یاسوج-سمیرم و پنج بزرگراه در محور بهمئی را پیش‌ ببریم. 

علیمردانی افزود: قطعه سوم طرح باند دوم بزرگ راهی محور بهبهان-گچساران-بابامیدان از حدفاصل نرگسی گچساران تا پل خیرآباد در دست اجراست و عملیات اجرایی ساخت راه اصلی پاتاوه-دهدشت و باشت-چرام و همچنین سپیدار- باغچه‌سادات به پیشرفت خوبی رسیده است.

وی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات مناسب شاهد فعال شدن دوباره طرح ساخت جاده سوق در کهگیلویه هستیم که خوشبختانه دو کیلومتر از این محور ۱۰ کیلومتری آماده بهره‌برداری شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: این طرح حدود هشت سال متوقف شده بود.

 علیمردانی افزود: همچنین ساخت محور پرحادثه چرام-دهدشت نیز دوباره از سر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد درسال ۹۶ می‌توان به تکمیل طرحهای در دست اقدام ازجمله چهار خطه کردن محورهای سمیرم-یاسوج، یاسوج-سپیدان-شیراز و گچساران-بهبهان-ورودی لیکک و پیگیری اتصال یاسوج به آزادراه شیراز-اصفهان و اتمام محور پاتاوه-دهدشت است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال ۹۶ ضمن پیگیری ساخت محور اتصال راه گچساران-پازنان به بی‌بی‌ حکیمه-گچ سفید به دنبال پیشبرد ساخت محورهای گچساران-باباکلان و چرام-گچساران وهمچنین ساخت محور لنده-تشان خواهیم بود.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.