با توجه به پايان لیگ‌برتر فوتبال تا يك ماه ديگر هنوز وضعيت تمديد قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان استقلال نامعلوم است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به اينكه زمان زيادى تا پايان ليگ برتر فوتبال باقى نماينده اما بهتر است بدانيم 11 بازیکن استقلال با پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام می‌رسد و با توجه به اين مساله هنوز مدیران استقلال فعالیتی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان را در دستور كار قرار نداده‌اند.
 
در روزهایی که باشگاه پرسپولیس از هم اکنون فعالیت برای تمدید قرارداد با بازیکنان این فصل که قراردادشان به پایان رسیده آغاز کرده است، مدیران استقلال همچنان با وجود بهار در خواب زمستانى به سر مى برند و نه تنها نمی‌توانند مطالبات بازیکنانش را پرداخت کنند، بلکه هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی هم انجام نداده‌اند.
 
در پایان فصل قرارداد امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، مجید حسینی، کاوه رضایی، پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی و امید نورافکن با استقلال به پایان می‌رسد و مجتبی حق‌دوست و رابسون جانواریو هم که به صورت قرضی با این تیم قرارداد امضا کرده‌اند برای قطعی شدن قراردادشان باید به باشگاه های مبدا پول پرداخت کنند.
 
به اين ترتيب با وجود اینکه کمتر از یک ماه دیگر لیگ‌برتر به پایان می‌رسد سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال تا به اين لحظه اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنان این فصل خود انجام نداده است.
 
البته بهتر است بدانيم باشگاه استقلال هم اکنون با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو است و طبیعی است که آبی‌ها برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی خود نیاز دارند طلب این فصل آنها را تسویه کنند و بخشی از قرارداد فصل آینده‌شان را هم پرداخت کنند که این موضوع فعلا از توان این باشگاه خارج است.
 
در هر صورت مدیران استقلال برای اینکه بتوانند فقط بازیکنان این فصل خود را در تیم نگه دارند نياز به تامين پول دارند تا به اين ترتيب مطالبات این فصل و پیش قرارداد فصل آینده آنها را پرداخت كنند
 
با اين وجود اصلا بعید نیست که تعداد زیادی از بازیکنان این فصل این تیم فصل آینده در تیم‌های دیگر به فعالیتشان ادامه دهند و از استقلال جدا شوند.
 
در نهايت بايد منتظر ماند و ديد مسئولان باشگاه استقلال براى حفظ بازيكنان فعلى تيم چه انديشه اى را در سر خواهند داشت .آيا مديران آبى مى توانند با تأمين پول نسبت به تمديد قرارداد بازيكنان اقدام كنند و يا همچنان در خواب زمستانى به سر مى برند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار