امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن قدرداني از اقدامات پليس شهرستان در طرح نوروزي، گفت: ناجا بارديگر ثابت کرد مظهر کار و خدمت به جامعه است.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب به همراه جمعي از مسئولان انتظامي با امام جمعه شهرستان ديدار کرد.


حجت الاسلام و المسلمين " امیر محمدی پور" در این دیدار ضمن قدرداني از اقدامات پليس شهرستان در طرح نوروزي، گفت: ناجا بار ديگر ثابت کرد مظهر کار و خدمت به جامعه است.

وی با بیان اینکه چشمي كه براي امنيت بيدار است خداوند حسنه آن را ثبت خواهد كرد، افزود: نيروي انتظامي مايه اقتدار و امنيت جامعه است و بخش عظيم توليد امنيت مربوط به هوشياري و توانمندي نيروهاي پليس است كه با جان و دل به مردم خدمت رساني مي كند.

اين مقام مسئول اضافه کرد: امنيت نعمت الهي و مورد نياز آحاد مردم و لازم است همه دستگاه ها در توليد و حفظ امنيت با نيروي انتظامي همكاري كنند.

امام جمعه اسلام آباد غرب در پايان از تلاش هاي شبانه روزي پليس در برقراري نظم و امنيت در ايام پاياني سال و شروع سال جديد تقدير کرد و یادآور شد: پليس با حضور موثر و پررنگ خود در ايام تعطيلات بار ديگر ثابت كرد كه مظهر كار، تلاش و خدمت به جامعه است و همه ما بايد قدردان اين زحمات ايثارگرانه باشيم.

در خاتمه فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب گفت: کاهش و کنترل جرایم در سطح شهرستان اسلام آباد غرب، يکي از برنامه هايي است که پليس  اين شهرستان در اولويت کاري خود قرار داده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.