هفته اول از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال،عصر فردا با 4 دیدار پیگیری خواهد شد.

صبح یکشنبه کار شود////ویرایش//جدال حساس شیمیدر برابر دانشگاه آزاد / پذیرایی شهرداری اراک از تبریزی هابه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفته اول از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با 4 دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های شهرداری کاشان،دانشگاه آزاد،نیروی زمینی و شهرداری اراک میزبان حریفان خود خواهند بود.

پتروشیمی بندرامام- شهرداری کاشان

تیم پتروشیمی بندامام عصر فردا در کاشان به مصاف شاگردان صالحی خواهد رفت.تیم شهرداری کاشان که بازیکن خارجی در اختیار ندارد،دیدار سختی برابر پتروشیمی خواهد داشت. در حال حاضر شاگردان شاهین طبع در گروه خود 41 امتیاز کسب کردند و در جایگاه اول قرار دارند.شهرداری کاشان هم با 31 امتیاز در ایستگاه چهارم گروه خود قرار گرفته است.

دانشگاه آزاد-شیمیدر تهران

جدال دو تیم دانشگاه آزاد و شیمیدر تهران یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته است.تیم دانشگاه آزاد که به تازگی بازیکن خارجی جدید جذب کرده است انگیزه بالایی دارد تا برابر شاگردان هاشمی به برتری برسد.شیمیدر تهران هم تنها یک بازیکن خارجی دارد و در پی جذب یک بسکتبالیست خارجی جدید است.تیم شیمیدر تهران در آخرین دیدار از دور رفت مرحله گروهی برابر شهرداری کاشان به پیروزی رسید و موفق شد دو امتیاز ارزشمند را کسب کند.دانشگاه آزاد هم 36 امتیازی است و در گروه خود جایگاه دوم را تصاحب کرده است.

نیروی زمینی-نفت آبادان

نیروی زمینی عصر فردا در تالار آزادی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت.شاگردان سامری در گروه خود 38 امتیازی هستند و در جایگاه اول قرار دارند.نیروی زمینی هم با 28 امتیاز در قعر گروه خود ایستاده است.

شهرداری اراک- شهرداری تبریز

شهرداری اراک که به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانش همچنان شرایط نا به سامانی دارد عصر فردا در خانه خود به مصاف شاگردان حاتمی خواهد رفت.تیم شهرداری تبریز هم به تازگی دومین بازیکن خارجی جدید خود را جذب کرده است.اراکی ها اکنون 34 امتیازی هستند و در رده دوم قرار دارند.شهرداری تبریز هم با 31 امتیاز در جایگاه سوم گروه خود ایستاده است.

لازم به ذکر است تیم شهرداری گرگان در این هفته استراحت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار