امام جمعه يزد:

مسؤولان شرکت‌های هواپیمایی در زمان تأخیر پرواز به مردم پاسخگو باشند

امام جمعه یزد از مسؤولان شرکت‌های هواپیمایی خواست تا در زمان تأخیر پرواز‌ها به مردم پاسخگو باشند و حرمت آن‌ها را حفظ کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت‌الله محمدرضا ناصری  در دیدار با مدیران و کارکنان فرودگاه‌های استان یزد با اشاره به ضرورت تلاش در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم در سفر‌ها اظهار داشت: آنچه در تأخیر‌ها ناراحتی و دلخوری مردم را دو چندان می‌کند، بی‌توجهی مسؤولان به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه به مردم جوابگو نباشیم و مردم ندانند چه کاری انجام دهند، خوب نیست، اما اگر مدیر فرودگاه اقدام به ارائه توضیح به مردم کند و پذیرایی از مسافران صورت گیرد، بسیاری از گلایه و اعترا‌ض‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.

ناصری بر ضرورت توجه به انتقادها، شکایات و پیشنهادهای مردم در بهبود فعالیت‌های مختلف تأکید کرد و اظهار داشت: هرچه به مردم توجه بیشتری شود و دست‌اندرکاران برای آن‌ها شخصیت قائل شوند و به پول و وقت آن‌ها توجه شود، رضایت آن‌ها بیشتر خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: مردم اکنون با مشکلات اقتصادی و مسائل مختلف روبه‌رو هستند و اگر در فعالیت‌ها به شخصیت آن‌ها هم بی‌احترامی صورت گیرد، مشکلات بیشتر می‌شود.

وی عنوان کرد: جلب رضایت مردم در امور مختلف از مهمترین وظایفی است که بر عهده مسؤولان است و مسؤولان باید در هر بخشی که قرار می‌گیرند، تلاش بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت آن‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.