به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
قم؛ استاندار قم با صدور پیامی گفت: مجموعه دستگاه های دست اندرکار امر تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم در نوروز 96، اقدام های رضایت بخشی در جهت میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در بخش های مختلف انجام دادند.
صادقی در این پیام که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، از زحمات و تلاش های ارزنده همه نیروها و عوامل مسئول که با تمام امکانات و خالصانه، عزم خود را برای فراهم ساختن اسباب آسایش و رفاه زائران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز جزم کرده بودند به ویژه تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و تولیت مسجد مقدس جمکران، نیروهای پرتلاش اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان، مجموعه مدیریت شهری، پرسنل خدوم شهرداری و نیز ماموران زحمتکش پاکبان، پلیس راه و گروه های راهداری تشکر کرد.
وی همچنین از دستگاه های هلال احمر، اورژانس، راه آهن، مسئولان و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان ها و مراکز درمانی، بانک ها، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صدا و سیما، خبرنگاران و اصحاب فهیم رسانه، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری قم، کارکنان معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری و تمامی نهادها و دستگاه های خدماتی، تشکر و قدردانی نمود.
صادقی در پایان این پیام سلامتی و توفیق های روز افزون همگان را در خدمت بیشتر به زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران از درگاه خداوند منان مسالت کرده است.
ستاد تسهیلات نوروزی زائران همه ساله به ریاست استاندار و در قالب کمیته های مختلف و با حضور دستگاه ها و نهادهای مختلف استان تشکیل می شود؛ این ستاد فعالیت خود را از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز کرد و تا 14 فروردین ماه جاری به مسافران و زائران نوروزی خدمات ارائه داد.