فرمانده انتظامی قم:

همایش "سهم من در امنیت و آرامش" در قم برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی قم از برگزاری همایش "سهم من در امنیت و آرامش" با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناجا خبر داد.

همایش
به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار کاظم مجتبایی صبح امروز در نشست خبری با موضوع برگزاری همایش " سهم من در امنیت و آرامش" اظهار داشت: این همایش باهدف گفتمان سازی برای سهم پذیری دستگاه‌ها در برقراری امنیت، اجتماعی کردن کنترل فضای جرم، توسعه سامانه‌های امنیت هوشمند، تبیین نظام واره جرائم و آسیب‌های اجتماعی و به‌کارگیری استعدادهای مردم‌نهاد برگزار می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناجا در این همایش به ایراد سخنرانی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: نظام واره آسیب‌های اجتماعی و مقالات برگزیده نیز در این همایش رونمایی می‌شود.
 
وی با اشاره به ارسال 100 مقاله به دبیرخانه همایش عنوان کرد: امنیت و سرمایه اجتماعی، نقش سازمان‌ها در پیشگیری از آسیب‌ها و پیامدهای امنیتی بحران در قم مهم‌ترین سرفصل‌های مقالات برگزیده در این همایش است.
 
سردار مجتبایی به حضور روسای ادارات و اتحادیه‌های صنفی در این همایش اشاره کرد و گفت: نظام واره آسیب‌های اجتماعی بر اساس 7 اولویت جرائم و آسیب‌های اجتماعی استان ازجمله سرقت، مواد مخدر، تصادفات، جرائم رایانه‌ای، قاچاق کالا، مفاسد اجتماعی و حاشیه‌نشینی تدوین‌ شده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار