همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی در امر برگزاری انتخابات مورد انتظار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسئول امور پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: براساس قانون انتخابات و با توجه به نیاز ستاد انتخابات شهرستان امیدواریم همه دستگاه‌های اجرایی در موضوع تأمین نیرو و امکانات با فرمانداری وبخشداری‌ها همکاری و هماهنگی داشته باشند.

محمد حسین فلاح تفتی در رابطه با برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سالجاری اظهار داشت: برگزاری همزمان این انتخابات‌ها به لحاظ گستردگی حوزه در شهرستان یزد نیازمند برنامه ریزی دقیق و پیش بینی‌های مقتضی است.

مسئول امور پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: به استناد ماده ۲۱ قانون ریاست جمهوری و ۶۷ مکرر قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا‌ها کلیه ادارات و نهادهای دولتی، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری موظف اند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار انان قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه علیرغم حساسیت کار به صرفه جوئی در هزینه‌ها توجه خاص داریم گفت: نیازهای ستاد انتخابات تا الان تامین و بدون تردید برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

فلاح تفتی در پایان ضمن قدردانی از اداراتی که در اجرای برنامه‌ها و وظائف ستاد تاکنون همکاری داشته اند تاکید کرد، مدیران دستگاه‌های اجرایی امادگی لازم برای مشارکت در تامین امکانات مورد نیاز تا پایان انتخابات را داشته باشند تا ضمن ادای دین و تکلیف انشاالله زمینه حضور پر شور و با شکوه مردم در پای صندوقهای رای به نحو شایسته فراهم گردد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار