در جشنواره کشوری نردبان، فیلم صفر کیلومتر ساخته امید حنطوش زاده موفق شد مقام سوم را کسب نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمدباقر حنطوش زاده، مسئول انجمن سینمای جوان دزفول بیان داشت: جشنواره تلویزیونی نردبان از برنامه های شبکه مستند در فصل زمستان اقدام به برگزاری جشنواره ای از فیلم های مستند کرده بود که 20 فیلم مستند در این برنامه تلویزیونی شرکت کردند.

وی افزود: در این جشنواره چهار فیلم مستند به مرحله پایانی راه یافتند که در مرحله پایانی که در روزهای اخیر برگزار شده است فیلم کوتاه صفر کیلومتر ساخته امید حنطوش زاده موفق به کسب مقام سوم شد.

حنطوش زاده اذعان کرد: این جشنواره به 2 نوع داوری تخصصی و مردمی همراه بود که فیلمساز دزفولی با داوری تخصصی این جشنواره موفق به کسب مقام سوم شده است.
مسئول انجمن سینمای جوان دزفول اظهار داشت: فیلم یک هنرمند رامهرمزی نیز در این جشنواره در داوری مردمی موفق به کسب مقام نخست شده است.

وی بیان کرد: فیلم کوتاه 8 دقیقه ای صفر کیلومتر با موضوع آسیب های اجتماعی به ویژه برای نوجوانان موتورسوار در دزفول ساخته شده است .

محمدباقر حنطوش زاده افزود: این فیلم کوتاه ماجرای نوجوانانی را روایت می کند که با سن کم سوار بر موتورسیکلت در خیابانهای شهر دزفول جولان می دهند و جان خود و دیگران را به خطر می اندازند .

وی اذعان کرد: این فیلم کوتاه در هفتمین جشنواره ملی فیلم عمار توانست با کسب مقام دوم برنده لوح افتخار و جایزه نقدی شود.

در جشنواره فصلی نردبان که از شبکه مستند برگزار شد فیلم هول ساخته حمید صادقپور موفق به کسب مقام نخست ،فیلم پس از لنینگراد ساخته کمیل سهیلی مقام دوم و دو فیلم من پاهایم را دوست دارم ساخته رضا رادپور و صفر کیلومتر ساخته امید حنطوش زاده بطور مشترک موفق به کسب مقام سوم شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.