شهردار اردستان از اجرای 4 طرح عمران شهری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارهای شهرداری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد هادی موسوی گفت: ساخت دو آب نمای خشک و تر در ورودی جنوب اردستان، نصب ست ورزشی در بلوارهای دانش آموز، مدرس و مفتح و نصب اسباب بازی در پارک کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا شده است.

وی با بیان این که جهت تکمیل و افزایش روشنایی معبرهای سطح شهرستان بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه شده است تصریح کرد: طرح روکش آسفالت بلوار شهید بهشتی نیز در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

وی هم چنین از خرید یک دستگاه کامیون ایسوزو مجهز به دستگاه بتون بر و چوب بر و دیگر تجهیزات کامل آتش نشانی خبر دارد و افزود: با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مساعدت وزارت کشور، شهرداری اردستان تنها 10 میلیارد و300 میلیون ریال برای خرید این خودرو پرداخت کرده است.

شهردار اردستان با اشاره به اینکه2 دستگاه نیسان آتش نشانی با اعتبار بالغ بر 11میلیارد ریال خریداری شده و در آینده نزدیک تحویل آتش نشانی می شود، گفت: در حال حاضر آتش نشانی اردستان چهار دستگاه خودرو آتش نشانی در اختیار دارد که با توجه به پراکندگی شهرستان و وجود جاده ترانزیت و محله های قدیمی هنوز با کمبود انواع خودروهای آتش نشانی مواجه هستیم.

شهردار اردستان عدم تحقق اعتبارات تملک دارایی و عمل نکردن برخی از اداره ها به تعهدهای خود در قبال شهرداری را از دیگر مشکل های شهرداری اعلام کرد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار