اصفهان؛

اجرا و بهره برداری از 11 طرح عمران شهری در اردستان

11 طرح عمرانی، خدماتی و شهری با صرف اعتباری بالغ بر 17میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری اردستان اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اردستان به اجرای عملیات احداث میدان حکیم الملک به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع شامل آزاد سازی، احداث میدان، اصلاح هندسی و ایجاد روشنایی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال با هدف بهبود عبور و مرور شهری و ایمن سازی اشاره کرد.

سید محمد هادی موسوی افزود: فاز دوم بوستان انقلاب به مساحت 5 هزار مترمربع شامل سنگ فرش، جدول کاری، ایجاد آب نما، اجرای تاسیسات، مبلمان شهری و روشنایی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به تکمیل و تجهیز رفوژ میانی بلوار شهید مدرس و شهید مفتح شامل اجرای کف فرش به میزان 4 هزار و 800 مترمربع، روشنایی و مبلمان شهری با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال، از راه اندازی فاز اول مرکز جام دیجیتال با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

شهردار اردستان گفت: طرح احداث پارکینگ و بازار روز خیابان شهید فائق در زمینی به مساحت 800 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به زودی به بهره برداری می رسد.

موسوی به تکمیل عملیات احداث سرویس بهداشتی بلوار دانش آموز به مساحت 70 مترمربع همراه با نمازخانه با صرف اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: عملیات آزادسازی خیابان شهدای مون به مساحت 4 هزار و 200 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی با بیان این که در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک، شهرداری اقدام به ایجاد پایانه مسافربری درون شهری کرده است تصریح کرد: این طرح شامل5 هزار و 90 مترمربع آسفالت ریزی، اجرای مبلمان شهری و ساخت سرویس بهداشتی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.

وی به اجرای طرح زیرسازی و آسفالت مسیر دسترسی به دانشگاه پیام نور مرکز اردستان شامل 4 هزار مترمربع زیرسازی و 2 هزار مترمربع آسفالت با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارهای داخلی شهرداری اشاره کرد.

شهردار اردستان افزود: هدف از اجرای این طرح ایمن سازی عبور و مرور، اتصال دانشگاه به مرکز شهر، سهولت در رفت و آمد و پایین آوردن هزینه سفر دانشجویان است.

موسوی به اجرای عملیات کانیوگذاری به مساحت 2 کیلومتر و صرف اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال با هدف دفع آب های سطحی و بالارفتن عمر آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: اصلاح، تعویض و ایجاد روشنایی معابر و پارک های سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار