معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی برتعامل بیشتر با اعضای هیات علمی دانشگاه های استان و بهره گیری بیشتر از پژوهش های علمی آنان در ارزیابی دقیق تر انواع آسیب های اجتماعی در تدوین برنامه های عملیاتی به طور جدی تاکید نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی برتعامل بیشتر با اعضای هیات علمی دانشگاه های استان و بهره گیری بیشتر از پژوهش های علمی آنان در ارزیابی دقیق تر انواع آسیب های اجتماعی در تدوین برنامه های عملیاتی به طور جدی تاکید نمود.

پروفسور الماسی  گفت: " موضوع مشارکت های مردمی ، سلامت و امنیت غذایی و مولفه های موثر بر سلامت نیز همواره بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با توجه به افتتاحیه ی رسمی معاونت اجتماعی دانشگاه توسط مقام عالى وزارت بهداشت، برگزاری هم زمان مجمع سلامت استان کرمانشاه را به عنوان یکی از اهداف معاونت اجتماعی در سه ماهه ی اول سال جدید عنوان کرد و حمایت های بی دریغ ریاست محترم دانشگاه را در زمینه مورد تقدیر قرار داد.

وی متذکر گردید که یکی از الوویت های کاری ما در سال جدید در حیطه ی مدیریت مشارکت های مردمی و امور خیرین ، پی گیری فرایند ساخت و راه اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان در کرمانشاه ، با مساعدت دفتر امور زنان و خانواده ی استانداری کرمانشاه و هزینه کرد یکی از خیرین شاخص کرمانشاهی می باشد.
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.