باقری در همایش روز مددکار مطرح کرد؛

فعالیت ۲۱۰ مددکار در ۶۷ کلینیک مددکاری/ هزینه فعالیت های اجتماعی بیشتر از فنی است

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: ۲۱۰ مددکار و دانشمند متخصص در ۶۷ کلینیک مددکاری استان تهران مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت ۲۱۰ مددکار در ۶۷ کلینیک مددکاری/ هزینه فعالیت های اجتماعی بیشتر از فنی استبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر باقری مدیرکل بهزیستی استان تهران در همایش روز مددکار که امروز(چهارشنبه ) در سالن همایش های مجموعه ورزشی تلاش برگزار شد، با بیان اینکه شأن و نزول رشته مددکاری به دلیل وجود انسان به وجود آمده، اظهار داشت: بدون شک برای توسعه جایگاه اجتماعی انسان باید در مسیر ریل گذاری اجتماعی نقش ایفا کنیم.

وی افزود: بر اساس شرایط و محیط زندگی، انسان ها دارای ظرفیت یکسان نیستند، به همین دلیل برای رفع نیازهای آن‌ها باید شرایط و اولویت های جدیدی در جامعه فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: ما شغل مددکاری و همچنین مددکار را به عنوان یک علم، حرفه و عشق می دانیم که تنها علم و فهم را به عنوان ابزارهای کاری خود در کارهای کارشناسانه قرار می ‌دهند، به همین دلیل معتقدم بعضی از رشته ها شرایط خاص و ویژه ای دارند.

باقری گفت: رابطه مددکاران بر اساس مباحث انسانی، اجتماعی، کیفی و آن چه می تواند ما را یاور باشد به وجود می آید و باعث می شود مددکار به عنوان یک کارشناس از فن و دانش خود به درستی استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه مددکاری اجتماعی به عنوان یک دغدغه برای انسجام، عدالت اجتماعی و قانون مدنی است، افزود: بدون شک در جامعه برای کارهای اجتماعی هزینه بیشتری نسبت به کارهای فنی پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران یادآور شد: در حال حاضر در استان تهران ۶۷ کلینیک مددکاری وجود دارد که ۲۱۰ مددکار و دانشمند متخصص در آن‌ها مشغول به کار هستند.

باقری افزود: امروز ۱۵۰ مددکار در مراکز غیر دولتی و ۶۰ کارشناس نیز در مراکز دولتی مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار