وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنده خبری در ارتباط با شایعه رفع فیلتر نشنیده‌ام، کارگروه تعیین مصادیق پیش از این دولت این شبکه‌ها را فیلتر کرده است.

واعظی: خبری در ارتباط با شایعه رفع فیلتر توییتر نشنیده‌ام
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نشست هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره کنترل وزاتخانه متبوعش بر فضای مجازی در زمان انتخابات اظهار داشت: شورای عالی فضای مجازی یک آیین نامه ای را برای انتخابات ریاست جمهوری تصویب کرد به این جهت که کنترل بر این فضا باشد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: از سوی دیگر  ستاد تبلیغات انتخابات موضوع را در وزارت کشور بررسی می کنند؛  از طرف دیگر همان قوانینی که در فضای غیر مجازی وجود دارد باید برای فضای مجازی هم وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: لذا همه کاندیداها و طرفدارانشان باید به قانون احترام بگذارند، البته فقط بحث فضای مجازی نیست و اکنون شاهد شائبه هایی در خارج از فضای مجازی هستیم؛ مانند جلسات متعددی که تشکیل می‌شود، مطالبی که در تریبون های رسمی و غیررسمی مطرح می شود.
 
واعظی گفت: اگر به قانون احترام بگذاریم انتخابات سالم و بهتری برگزار می شود و مردم هم به دنبال داشتن برنامه های کاندیداهای انتخاباتی می روند.

وی تصریح کرد: نکته مهم برای همه طرفداران این است که بدانند کاندیداها چگونه قصد اداره کشور را دارند؛ اینکه برخی از کاندیداها و طرفدارانشان برنامه‌های انتخاباتی خود را اعلام نکرده و فقط در جهت تخریب، مسابقه ای را شروع  می کنند در حقیقت به نظام و امید مردم آسیب می‌رساند.

وزیر ارتباطات بیان داشت: این که نمی شود هر کسی در کشور تحت هر دولتی کار می کند عده ای او را تخریب کنند تا خود را ثابت کنند؛ امیدوارم این خاتمه پیدا کند.

واعظی در بخش پایانی سخنانش درباره احتمال رفع فیلترینگ شبکه های اجتماعی همچون توییتر خاطر نشان کرد:بنده خبری در ارتباط با شایعه رفع فیلتر نشنیده‌ام، کارگروه تعیین مصادیق در قبل از این دولت این فیلترینگ را انجام داده و همان ها باید در این باره تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار