نتایج آزمون نهایی پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدامیرعباس جلالی کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: آزمون نهایی پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان فارس با حضور 24 هزار نفر همزمان با سراسر کشور در اسفند ماه سال 95 برگزار شد که نسبت به سال 94 و چهارمین دوره از این آزمون تعداد شرکت کنندگان در این آزمون به بیش از 4 هزار نفر افزایش یافته است.
 
جلالی با بیان اینکه این آزمون در 11 گروه برگزار شد افزود: این آزمون در رشته های حفظ یک و 30 جزء، پنج جزء، 15 جزء،10، 20 و 30جزء، جزء 1، 2 و 30، و حفظ کل و موضوعی بوده است که بیشترین شرکت کنندگان در این آزمون از شهرستان شیراز با شرکت 3 هزار و 795 نفر حافظ قرآن کریم بوده است.
 
وی ادامه داد: تمامی شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه هر شهرستان نتایج آزمون خود را دریافت نمایند.
 
جلالی اظهار داشت: شهرستان داراب، استهبان، فسا و اقلید بعد از شیراز دارای بیشترین تعداد شرکت کننده در پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم بوده اند.
 
وی بیان کرد: شرکت کنندگانی که در این آزمون نمره بالا کسب کرده باشند در قرعه کشی این طرح شرکت داده می شوند و به نفرات برتر برگزیدگان این طرح جوایزی اهداء می شود.
 
همچنین از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به افراد شرکت کننده در این مسابقات گواهی اعطاء می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار