فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از شناسايی و دستگيری سارق فراری احشام خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از شناسايی و دستگيری سارق فراری احشام خبر داد و گفت: این سارق 40 ساله دارای سوابق متعددی در امر سرقت مسلحانه، خرید و فروش چک پول جعلی و نگهداری اموال مسروقه است.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در پي وقوع چندين مورد سرقت احشام در روستاهای اطراف شهر اسلام آبادغرب و دستگیری سه نفر از اعضای این باند، دستگیری یکی از اعضای اصلی که متواری شده بود به ‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، موفق به دستگیری وی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف شهر اسلام آباد غرب شدند.

این مقام انتظامي تصريح کرد: متهم در ادامه تحقيقات ماموران پلیس آگاهی به ارتکاب هشت مورد سرقت مسلحانه احشام در شهرستان اسلام آبادغرب و سایر شهرستان ها اعتراف کرد.

سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه اضافه کرد: این سارق 40ساله دارای سوابق متعددی در امر سرقت مسلحانه، خرید و فروش چک پول جعلی و نگهداری اموال مسروقه است، همچنین متهم تاکنون به سرقت 90 راس دام اقرار کرده است.

وی گفت: این متهم با صدور قرار مناسب جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.