فرمانده سپاه تهران گفت: عربستان از ابتدای جنگ در سوریه علیه دولت این کشور بوده و از هر فرصتی برای تغییر نظام در سوریه می‌خواهد استفاده کند.

سردار سرتیپ "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی  امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حمله  آمریکا به سوریه اظهار داشت: آمریکایی‌ها به دنبال نابودی دولت "بشار اسد" هستند.
 
وی ادامه داد: آنچه که مسلم است؛ این اقدام آمریکایی‌ها برخلاف قانون و مقررات بین المللی و خلاف کنگره این کشور صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه آمریکایی‎‌ها از این تجاوز قطعا ضربه خواهند خورد، افزود:  نکته‌ای که وجود دارد این است که آمریکایی‌ها می‌خواهند نسخه عراق را در زمان صدام را برای سوریه ببندند.
 
سردار کاظمینی گفت: این نسخه مردودی است و تاریخ مصرف آن گذشته اما به هر حال ما باید بدانیم که ترامپ آدم متعادلی نیست و حرف‌هایش منطق ندارد و عملکردش هم نشان داد که به دنبال ماجراجویی است.
 
وی در پایان با اشاره به خشنودی عربستان در حمله آمریکا به سوریه خاطر نشان کرد: عربستان از ابتدای جنگ در سوریه علیه حکومت این کشور بوده و تلاش می‌کند از هر فرصتی برای تغییر حکومت در سوریه استفاده کند.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار