مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت : رسانه ملی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم و استوار در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس در دیدار با فرمانده سپاه فجر استان گفت: رسانه ملی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو سازمان انقلابی جدایی ناپذیر هستند که با رعایت اصول حاکم و مقررات مشخص و احترام به وظایف متقابل در مقابل دشمنان انقلاب دوشادوش همدیگر در عرصه های جنگ سخت و جنگ نرم مبارزه می کنند.

 
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که صدا و سیما را مهمترین قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن توصیف کرده اند ادامه داد: مدیران و کارکنان رسانه ملی با پیروی از این فرمایش رهبر معظم انقلاب، با تولید پیام های پاک و فاخر رسانه ای برای تقویت دین، اخلاق، امید و آگاهی مردم در خط اول مقابله با دشمن قرار گرفته است .  
 
در این دیدار سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس راه اندازی موکب احمد بن موسی (ع) در کربلای معلی و برگزاری همایش بزرگ اربعینیان در شیراز را در کنار سایر برنامه های سپاه فجر استان در سال گذشته نمونه ای از فعالیت های مذهبی و اجتماعی در راستای خدمات رسانی سپاه به مردم ذکر کرد.
 
وی اظهار کرد: این نهاد انقلابی درخصوص اقتصاد مقاومتی، پارسال موفقیت های چشمگیری داشته است و امسال نیز برنامه ریزی های گسترده ای برای ایجاد اشتغال در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار داده است.  

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار