سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک تعمیرگاه خودرو واقع در خیابان قصر الدشت خبر داد.

آتش سوزی در تعمیرگاه خودرو/ 2 کارگر دچار سوختگی شدندسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ساعت 15:32 آتش سوزی در تعمیرگاه خودرو واقع در خیابان قصرالدشت بعد از خیابان بهنود به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره 8 سازمان آتش نشانی در محل حاضر و امداد رسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه گفت: محل آتش سوزی یک تعمیرگاه خودرو بود و پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پراید که به روی چال سرویس قرار داشته به یک باره دچار حریق شده است.

ملکی از گرفتار شدن یک کارگر در چال سرویس و فردی دیگر در داخل تعمیرگاه خبر داد و گفت: در این حادثه یک کارگر در داخل چال سرویس تعمیرگاه حضور داشته که زمان آتش سوزی در داخل چال گرفتار و کارگر دوم در داخل مغازه محبوس شده بود.

وی با بیان اینکه آتش نشانان موفق به خارج کردن دو کارگر از محل حادثه شدند، تصریح کرد: آتش نشانان هر دو کارگر که جوان هایی 23 و24 ساله بودند را از داخل تعمیرگاه خارج وتحویل عوامل اورژانس دادند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در این حادثه هر دو کارگر تعمیرگاه دچار مصدودمیت شدند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمنی سازی تعمیرگاه محل را تحویل دادند خاطر نشان کرد: آتش نشانان در ساعت 16:1 پس از ایمن سازی محیط  تعمیرگاه را تحویل و عملیات خود را به اتمام رساندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
درود فراوان به ملکی
آخرین اخبار