معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قانون مداری اولویت اصلی در فرایند انتخابات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قانون و قانون مداری، اولویت فرمانداران، بخشداران و ستاد انتخابات استان فارس است و اجازه نمی دهیم گرایش های سلیقه ای در انتخابات ورود پیدا کنند.
 
 
پژوهش افزود: انتخابات و رای، حق مردم است و انتخاب مردم برای همگان پذیرفته شده است، از این رو از رای مردم صیانت، حفاظت و دفاع می کنیم حتی اگر بر خلاف تفکر و یا سلیقه مدیریت استان باشد.

وی با بیان اینکه حفظ امانت رای مردم به عنوان یک اصل و واجب در دستور کار ما در ستاد انتخابات استان فارس است اظهارداشت: دفاع از رای مردم را برای خود وظیفه می دانیم و اگر تفکر مخالف ما یک رای بیشتر بیاورد که موجب راهیابی به عرصه خدمت به مردم شود از آن دفاع می کنیم و به آن پایبند هستیم.

پژوهش ادامه داد: تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در استان از جمله مقوله مهم امنیت فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: مجموعه تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات مبتنی بر ایجاد فضای همراه با شور، شعف و هیجان مثبت است تا شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار