کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سوءظن ها زندگی ورزشی من را تحت تاثیر قرارداد اما نباید وقتی بازیکنی از اوج فاصله می گیرد عذر وی را بخواهند.

سوء ظن ها زندگی ورزشی ام را تحت تاثیر قرار داد/ زمان سرمربی گری مظلومی در لیست مازاد قرار گرفتم به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی پس از دیدار استقلال و صبای قم در گفت و گو با برنامه 90 درباره خداحافظی خود در جمع بازیکنان و هواداران استقلال گفت:‌ قسمت بود که به این شکل از فوتبال خداحافظی کنم و به آن شکل از استقلال بروم.  فکر می‌کنم در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی بود که از استقلال رفتم و آمده بودم از فوتبال خداحافظی کنم. از کسی ناراحت نیستم اما متأسفانه این تردیدها در فوتبال تأثیر دارد.

وی افزود:‌ از هیچکس ناراحت نیستم اما ببینید بازیکنی که بیش از 9 سال در یک تیم بازی کرده نباید به آن شکل با وی برخورد شود. امثال برهانی‌ها و طالب‌لو‌ها در استقلال زحمت کشیده‌اند و شاید عمر فوتبالی‌شان را در این باشگاه سپری کرده‌اند. قرار نیست یک بازیکن همیشه در اوج باشد و باید یاد بگیریم اگر بازیکنی مدتی در اوج نبود با وی چگونه برخورد کنیم. نباید به گونه ای باشد که خیلی راحت آن بازیکن را کنار بگذاریم و عذرش را بخواهیم.

عنایتی درمورد اینکه چه افتخاراتی با استقلال کسب نکرده است، گفت: با پیراهن استقلال تمام افتخارات را به دست آوردم و تلاشم را انجام داده‌ام  اما سؤظن به یک بازیکن نباید باعث شود که زندگی ورزشی او تحت تأثیر قرار بگیرد. 

وی درمورد اینکه چه کسی دوست نداشت با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند، تصریح کرد:  نمی‌خواهم مستقیماً اسمی از کسی بیاورم اما همانگونه که گفتم آمده بودم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و همه کارها انجام شده بود اما زمانی که مظلومی سرمربی استقلال شد به من گفتند در لیست مازاد هستی. 

عنایتی افزود: شاید باور نکنید. من فقط 20 میلیون از استقلال گرفتم که 12 میلیون آن مبلغ را بابت خروج از استان پرداخت کردم. افتخاری شاهد است و می‌تواند بگوید که هنوز پولی نگرفته‌ام. در کل رکوردی نیست که با پیراهن استقلال نزده باشم و به تمام عناوین و سه دوره آقای گلی دست پیدا کرده‌ام. خدا را شکر هر چیزی که بگویید من دارم.

کاپیتان سابق استقلال درباره موفقیت های محدود خود در تیم ملی گفت: بازیکنان بزرگی در زمان من در تیم ملی بازی می‌کردند اما افتخار می‌کنم که ذخیره علی دایی،‌وحید هاشمیان و خداداد عزیزی بودم و همین برای من بس است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار