سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:بر اساس فرآیند انتخاب ملی پوشان،ترکیب تیم های ملی برای حضور در مسابقات مهم پیش رو ۱۵ روز قبل از رقابت ها مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب اظهار داشت:فرنگی کاران پس از مسابقات جام جهانی که اواخر سال گذشته برگزار شد مرحله جدید تمرینات خود را از 10 فروردین ماه در محل خانه کشتی آغاز کردند و روز ۲۲ فروردین نیز پس از کوهپیمایی و در نهایت تمرین مرور فن این مرحله اردو به پایان رسید.
 
دارنده مدال نقره جهان در خصوص مرحله جدید اردوی تیم ملی گفت:مرحله جدید تمرینات با دعوت از کشتی گیران مد نظر کادر فنی از روز دوشنبه 28 فروردین ماه از سر گرفته می شود تا برای حضور در مسابقات مهم پیش رو آماده شویم.
 
وی درباره این سوال که برای ۲ رقابت مهم پیش رو چه برنامه ای دارد گفت:ما به دنبال این هستیم تا با دو تیم مجزا راهی رقابت های قهرمانی آسیا در هند و بازی های کشور های اسلامی در آذربایجان شویم و برای رسیدن به ترکیب ایده آل  در این مرحله اردو با دقت عملکرد تمامی فرنگی کاران را زیر نظر خواهیم داشت تا در نهایت طبق فرآیند تیم های ملی 15 روز مانده به این مسابقات اسامی ملی پوشان را اعلام کنیم.
 
گفتنی است رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 20 تا 24 اردیبهشت در شهر دهلی نو هندوستان و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز روزهای 27 تا 31 اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار