سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی جای قهر نیست و هر کسی که از لحاظ بدنی و روانی شرایط ایده‌آل داشته باشد می‌تواند در سطح اول کشتی فعالیت کند.

نمی‌توانستیم به پای المپیکی‌ها صبر کنیم / تیم ملی جای قهر نیست !علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:از دهم فروردین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی آغاز شده است و بعد از چند روز استراحت دوباره تمرینات را از بیست و هشتم فروردین از سر گرفتم تا حضور پرقدرتی در مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان تیم بیشتر جوانان هستند و امیدوارم با توکل به خداو همت کشتی گیران بتوانیم افتخار دیگری را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی در خصوص غیبت ملی پوشان المپیکی در تمرینات تیم ملی عنوان کرد: کشتی فرنگی بعد از رقابت‌های بزرگ المپیک در حال پوست اندازی است . 

بیشتر کشتی گیران پا به سن گذاشته‌اند و شاید هم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنند به همین دلیل ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا این کشتی گیران  شرایط لازم را بدست آورند. آنها شرایط سختی را در اردوها گذراندند و ما باید با تیم جوان شروع می‌کردیم چرا که این جوانان خیلی وقت است که پشت خط مانده‌اند و امیدورم با قدرت افتخار آفرینی های گذشته را تکرار کنند.

علی اشکانی در پاسخ به این سوال که المپیکی‌ها قهر کرده‌اند یا خیر گفت: تیم ملی جای قهر نیست. در کشتی هر کسی که شرایط بهتری داشته باشد هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی و روانی می‌تواند در سطح اول حضور داشته باشد چون هر لحظه امکان آسیب دیدگی و مصدومیت وجود دارد. فکر نمی‌کنم کسی به فکر قهر باشد و این وصله‌ها به کشتی نمی‌چسبد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اشکانی ، کشتی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار