مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تهیه و توزیع 28 هزار و 3 بن کارت 60 هزارتومانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای تامین مواد غذایی مدارس شبانه روزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدیریت هزینه ها و منابع انسانی و برنامه ریزی بر اساس واقعیت ها، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش هستند.
وی کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان برشمرد و خاطر نشان کرد: اگر منابع انسانی نظام تعلیم و تربیت به خوبی ساماندهی و مدیریت شود زمینه ساز ارتقاء بهروری و کارآیی شده و دستیابی به اهداف آسان تر می شود.
محسن بیگی بر حضور فعال فرهنگیان در اجرای روند انتخابات و ایجاد زمینه لازم در راستای شرکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: رسالت ما به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی حضور محتوایی و اجرایی فعال در انتخابات است.
وی اظهار کرد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات مهمترین خواسته مقام معظم رهبری است و باید در زمان انتخابات موفقیت ها و دستاورد های نظام با سرلوحه قرار دادن اخلاقیات برای مردم تبیین شود.
محسن بیگی از بازنشستگان فرهنگی به عنوان گنجینه های آموزش و پرورش نام برد و از برگزای آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در سطح شهرستان ها و مناطق استان همزمان با هفته معلم خبر داد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار