ابراهیمی از جمله بازیکنانی است که منصوریان اعتقاد خاص و ویژه ای به او دارد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به برد های تیم استقلال در دیدار های اخیر بهتر است بگوییم گل‌های این فصل امید ابراهیمی برای استقلال، امتیازات خوبی به همراه داشته است.

به نوعی می توان گفت امید نه تنها در این فصل گل سوخته برای آبی ها به ثمر نرساند بلکه گل‌های او حداقل یک امتیاز را به حساب تیم منصوریان واریز کرده است.

شماره 6 استقلال در این فصل در کنار پنج پاس گلی که ارسال کرد، شش گل هم زد. دو گل از پنج گل امید از روی نقطه پنالتی بود.

امید ابراهیمی به نفت تهران گل زد که گلش سه امتیاز را برای استقلال به همراه داشت. به ذوب‌آهن هم گل اول استقلال را زد تا زمینه‌ساز برد تیم علیمنصور شود. امید به سیاه‌جامگان هم از روی نقطه پنالتی گل زد که بازی را به تساوی کشاند.

همین طور مقابل تیم پیکان که اگر گل اول او نبود، شاید استقلال هم در نهایت با اختلاف یک گل برنده مسابقه نمی‌شد. پنجمین گل امید، روی شوتی بود که برای استقلال یک امتیاز را از تبریز به سوغات آورد. 

حالا ششمین گل امید ابراهیمی وارد دروازه صبای قم شد. گلی که سه امتیاز دیگر را به منصوریان هدیه داد. 

به این ترتیب می توان گفت این بازیکن توانسته باعث برد های مختلف تیم علی منصور در دیدار های اخیر باشد تا جایی که منصوریان نیز نسبت به عملکرد شماره 6 تیمش اعلام کرد:یک تشکر از ابراهیمی دارم .او رهبر تیم ما در میدان بود و تیم ما را از بازی حساسی دور کرد.ابراهیمی از معدود شماره 6 هایی است که گل 3 امتیازی می زند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار