مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد از طریق سازمان سنجش پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  هادی زارع پور گفت: افراد معترض به نتایج آزمون استخدامی سال گذشته این اداره کل موضوع را از طریق سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سهمیه استخدامی سال گذشته اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد 162نفر در19رشته بود که نام نویسی اینترنتی از متقاضیان در این استان همزمان با سراسر کشور از24 مهر آغاز و آزمون علمی نیز21آبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: یکهزار و560متقاضی شرکت کننده آقا و خانم در این آزمون از کهگیلویه و بویراحمد همگی حداقل50درصد نمره علمی را کسب کردند و از این تعداد نیز 643 نفر توسط سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان افراد قبولی برای انجام مصاحبه معرفی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: 98نفر از مجموع این643نفر به دلیل داشتن مشکل مدرک تحصیلی،بالا بودن سن، مشکلات جسمی و یا تطابق نداشتن مدرک تحصیلی با رشته مورد نظر حذف شده و اسامی 545 نفر برای انجام مصاحبه به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

زارع پور افزود:از مجموع162نفر سهمیه استخدامی کهگیلویه و بویراحمد30درصد معادل48نفر سهمیه خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران و سه درصد معادل پنج نفر نیز سهمیه معلولان بود که این سهمیه ها با دقت و حساسیت خاصی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان لحاظ شد.

وی بدون اشاره به تعداد پذیرفته شدگان نهایی از کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون ادامه داد: ملاک قبولی افراد بر اساس70درصد نمره آزمون علمی و30درصد نمره مصاحبه بوده که توسط سازمان سنجش آموزش کشور لحاظ شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به همین ملاک‌ها نتایج نهایی پذیرفته شدگان کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شد.

زارع پور افزود: اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هیچ نقش و یا تأثیری در نتایج این آزمون و اعلام پذیرفته شدگان نهایی آن نداشته و به همین دلیل نیز نمی‌تواند پاسخگوی افراد معترض باشد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.