معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول نسبت به افزایش دبی رودخانه دز تا ساعاتی دیگر هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالحسین پوررکنی، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه دبی رودخانه دز تا ساعاتی دیگر افزایش می یابد، از ساکنان مناطق پائین دست خواست از حریم این رودخانه فاصله بگیرند.
    
وی تصریح کرد: در حال حاضر دبی رودخانه دز حدود 270 مترمکعب بر ثانیه می باشد که طبق اعلام سد دز تا ساعاتی دیگر بین 500 -550 متر مکعب بر ثانیه افزایش می یابد.

پوررکنی با بیان اینکه نگرانی بابت افزایش دبی رودخانه دز وجود ندارد افزود: به ساکنان مناطق پائین دست رودخانه دز اطلاع داده شده تا برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ازحریم این رودخانه فاصله بگیرند.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول همچنین با اشاره به حادثه غرق شدن 3 نفر در رودخانه دز در روز جمعه اذعان داشت: یکی از این افراد پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد ولی اجساد 2 نفر دیگر تاکنون پیدا نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته روز شنبه دبی رودخانه دز برای عملیات جست و جو برای یافتن اجساد کاهش یافت اما تلاش غواصان تا ساعت 22 شنبه شب نتیجه نداد ضمن اینکه با افزایش دبی رودخانه دز امروز امکان جست و جو نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.