امام جمعه موقت تهران گفت: این نوع وضعیت که در ثبت‌نام افراد گوناگون برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته شده در شان کشور، مردم و نظام نیست.

صدیقیآیت‌الله کاظم صدیقی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی نسبت به شرایط موجود و عدم محدودیت برای ثبت‌نام کنندگان دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: این نوع وضعیت که در ثبت‌نام افراد گوناگون برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته شده در شان کشور، مردم و نظام نیست.
 
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه در قانون اساسی قید شده که نامزد ریاست جمهوری باید از رجال مذهبی و سیاسی باشد اظهار داشت: وزارت کشور به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که چه افرادی مذهبی و سیاسی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی که راه ثبت‌نام به روی همه باز است وضعیت این می‌شود که علیرغم نص صریح قانون اساسی مبنی بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید از رجال سیاسی و مذهبی باشند هر کسی خود را شایسته انتصاب در این سمت می‌داند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
آفرین حاج آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
اگر 4 شرط به قانون اضافه بشود تاحدودی مشکل حل می شود .
1- میزان سواد دکترا
2- حداقل سن 25 و حداکثر 70 سال
3- سلامت روان و جسم
4- آیکیو بالای 110
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
اگه رییس جمهور برای معیشت مردم کاری نکنه //شرایط موجود خیلی هم خوبه//ایده اله
-
محود
۱۰:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
ضعف قانون و عدم توجه به قوانین موجود در بسیاری از زمینه ها در کشور ما مشکل ساز شده است . در ثبت ریاست جمهوری ضعف قانون نمایان است و کو کسی که به فکر راه حل و اصلاح ان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
به نظرمن هم مثل پذیرش دانشگاهها باید شرط سنی 30سال به بالا و مدرک تحصیلی لیسانس به بالا را در قانون فعلی ثبت نام انتخابات اضافه کنند تا هرکسی بلند نشه بیاد ثبت نام و همه چیز رابه شوخی و مسخره بگیرند مگر سمتی به این مهمی و پرمسئولیت مسخره بازی و شوخی برداره
آخرین اخبار